Heybeliada Seferi - Doğa Ve Kültür Yürüyüşü Gezisi

Minimum 2 pax

Istanbul'a bu kadar yakın, bir o kadar da karmaşadan uzak olan bu güzelim adayı biz neden yakından tanımayalım?

Tarih Seçimi

0.00
Toplam Fiyat:  0.00 EUR

Detaylı Açıklama

Sizler ile sabah saat 10:00’da Heybeliada iskelesi çıkışının sol tarafında bulunan Denizcilik Lisesi yanındaki Deniz Cafe de buluşuyoruz. Kısa bir brifing sonrası ada turumuza yürüyerek başlıyor ilk olarak Tarihi Bahriye Çeşmesini görüyoruz.Daha sonra adanın en eski köşkünün önünden geçerek halk kitaplığını görüyoruz.Yürüyüşümüze Heybeli ada camiini gezip Ruhban okuluna doğru devam ediyoruz.Adanın en yüksek tepesinde bulunan bu güzel mektebin bahçesini,içinde bulunan kilisesini ve sınıflarını gezdikten sonra İsmet İnönü’nün evine doğru yürüyüşümüze devam ediyoruz. Halki Palace otelini takiben çam ağaçlarının gölgesinde adanın diğer yakasındaki Askeri Deniz Lisesini görüyor Terki Dünya Manastırına doğru devam ediyoruz. Terki dünya Manastırına varışımız ile birlikte, isteyenler burada dilek tutup mum yakabiliyorlar.Bu manastır için bir çok rivayete göre tutulan dileklerin kabul olduğu söyleniyor. Manastırı gezdikten sonra muhteşem manzarası ile ünlü bahçesinde soğuk bir şeyler yada kahve içmek için mola veriyoruz ve yanımızda getirmiş olduğumuz atıştımalıkları burada muhteşem manzarada yiyiyoruz.
Molamızın ardından tabana kuvvet diyor fayton yolunu izleyerek Çam Limanı Koyuna varıyoruz.Bu arada ada faytonlarının atlarının barınaklarını da görmeyi unutmuyoruz tabi ki. Çam Limanı Koyu sonrası Adanın eski 2 Sanatoryumunu da dışarıdan gördükten sonra Aya Yorgi Manastırına varıyoruz. Burayı da dışarıdan görüp Askeri Tesislerin yanından ilerleyerek İsmet İnönü parkına varıyoruz. Uzun bir yürüyüş sonrası ilk buluşma noktamız olan Deniz Cafe’ye varıyoruz ve halen açlık hissedenlere saat 16:00 gibi boş vakit veriyoruz (Deniz Cafe’nin meşhur midye tavasını tatmayı unutmayın). Yemek molası sonrası ada sahilini turlayarak Eski Rum Okulunu ve Aya Nikola Kilisesini dışarıdan görerek Heybeli ada iskelesine geri dönüyor, siz değerli misafirlerimize bir sonraki Wtatil organizasyonun da buluşmak üzere saat 16:00 civarında veda ediyoruz.